Nu springer studenterne ud i Paderup – mandag gik flaget til tops
Foto: Paderup Gymnasium.
Det var årets første student, Jonas Engelbrecht Larsen, som trak i snorene, da Paderup Gymnasiums flag mandag morgen gik til tops.
Jonas var nemlig årets første student fra gymnasiet i sydbyen, og traditionen tro står denne for flaghejsning sammen med rektor Allan Friis Clausen.
I løbet af ugen springer de resterende 126 studenter ud, og på fredag den 26. juni modtager de deres eksamensbeviser ved dimissionen. Senere samme dag kan man møde de glade studenter i Randers midtby, hvor de fejrer huerne ved at danse omkring statuen af Niels Ebbesen på Rådhustorvet.
















Kommentarer