I kan nå det endnu: Deltag i Danmarks Indsamlingen gennem Randers-Puljen
Virksomheder i Randers Kommune kan deltage i Danmarks Indsamling 2023 gennem Randers-Puljen. Det giver en unik chance for at støtte en god sag og styrke virksomhedens CSR-profil. Samtidig bliver bliver deltagelse i puljen bakket op med markedsføring på flere platforme. Sidste chance for at deltage er i morgen torsdag 12. januar klokken 15.
Randers-puljen er en manifestation af Randers’ støtte til Danmarks Indsamling 2023. Her står store og små virksomheder sammen om at hjælpe verdens mest sårbare børn og vise, at vi er et lille land med et stort hjerte. Sammen bidrager vi i Randers Kommune til at sikre, at verdens sårbare børn ikke bliver glemt, selvom verden brænder. Sammen vil vi skabe håb og muligheder for, at børnene får en bedre fremtid.
Hver virksomhed forpligter sig til at bidrage med minimum 20.000 kroner. Beløbet kan være skabt via aktiviteter i virksomheden, fælles aktiviteter med lokale foreninger, skoler eller institutioner og/eller som en ren donation. Danmarks Indsamling er behjælpelig med at finde en indsamlingsaktivitet som virksomhedens bidrag kan blive koblet op på – sådan at vi sammen kan samle ind til det gode formål.
Beløbet fra alle deltagende virksomheder lægges sammen til én stor donation, der præsenteres i tv-showet i et indslag hvor alle deltagende virksomheder vil blive nævnt med navn.
Virksomheder, der er bosiddende i nedenstående postnumre, kan være med i Randers-puljen:
- 8870 Langå
- 8900 Randers C
- 8920 Randers NV
- 8930 Randers NØ
- 8940 Randers SV
- 8960 Randers SØ
- 8970 Havndal
- 8981 Spentrup
- 8983 Gjerlev
- 8990 Fårup
- 8983 Auning.
Tilmelding til selve puljen skal ske senest torsdag 12. januar 2023 klokken 15.00 på dette link
Hvad får I ud af at deltage?
Udover at støtte en god sag og styrke virksomhedens CSR-profil får hver deltagende virksomhed en række modydelser:
- Hver enkelt virksomhed vil – udover indslaget i tv-showet den 4. februar 2023 – få 4-6 individuelle tekstmarkeringer af navn og donation i løbet af aftenen. Endvidere får virksomheden de ydelser, der er anvist jf. beløbets størrelse – se mere på Danmarks Indsamlings hjemmeside.
- Virksomhederne kan ubegrænset anvende Danmarks Indsamlings materialer – kan hentes på Danmarks Indsamlings hjemmeside.
- Som en særlig gestus inviteres to personer fra hver deltagende virksomhed med til Danmarks Indsamlings VIP-arrangement på Værket, Ridehuset, den 4. februar (normal værdi 50.000 kr.).
- Virksomheden får sit logo vist i to helsidesannoncer sammen med de andre deltagende virksomheders logoer. Annoncerne indrykkes i Randers Amtsavis og tematikken i annoncerne bliver: “Randers erhvervsliv går sammen om at støtte verdens mest sårbare børn … Stå sammen med os når hele Danmark samler ind i DR1’s store tv-show, der sendes den 4. februar fra Værket i Randers”.
- Hver af de deltagende virksomheder modtager efter showet en kort video, der kan bruges til kommunikation og markedsføring på egne kanaler.
- Tre af de deltagende virksomheder får, efter en redaktionel vurdering, mulighed for at få udviklet et virksomhedsportræt inkl. et videointerview. Materialet bringes på Danmarks Indsamlings kanaler og leveres til virksomheden, som kan bruge det efter eget ønske.
Kommentarer