Ny hæderspris: Gæsterne er vilde med Hotel Kronjylland
Hotel Kronjylland i Randers, som er plusmedlem af den internationale Best Western hotelkæde, har endnu engang modtaget en Quality Award, der gives til de hoteller, som opnår højst gæstetilfredshed i kombination med høj score i Best Westerns interne kvalitetskontroller.
For særdeles god service og kvalitet, har Best Western Plus Hotel Kronjylland i Randers modtaget den meget prestigefyldte og unikke pris, Quality & Service Award.
Prisen tildeles på baggrund af Best Westerns årlige interne kvalitets kontrol, samt gæsternes tilbagemeldinger og tildeles kun ganske få hoteller, da der er store krav i forbindelse med at opnå den.
Hotel Kronjylland, som i 2020 kunne fejre sin 110 års fødselsdag, har modtaget den prestigefulde pris hvert år, siden de i 2014 overgik til at blive et Best Western Plus Hotel. Hotellet havde deres indtrædelse i Best Western i år 2012.
– Det er altid en stor glæde at uddele en pris til et hotel efter endt QA kontrol, og Best Western Plus Hotel Kronjylland har modtaget en Quality & Service Award næsten alle år, de har været medlem i Best Western. Det er hårdt arbejde at blive på toppen, og derfor belønnes hotellet også med en pris, der er fordelt på vores score efter en endt QA kontrol samt gæsternes bedømmelse. Best Western Plus Hotel Kronjylland har et utroligt unikt og flot hotel produkt samt rengøring og vedligehold der er absolut i top. Derfor er det en ære at tildele dem denne pris, fortæller Jeanette Mior-Lyster, International Quality Assurance Manager hos BWH Hotel Group Scandinavia.
I Skandinavien er der lige nu 20 ud af 160 hoteller i toppen af de hoteller, som er kvalificeret til at vinde denne pris.
Kommentarer