Erhverv

Innovation og digital fokus er på agendaen hos Randersvirksomheder

Denne artikel er sponsoreret af den / de hjemmesider, der linkes til.

Danmark befinder sig i en svær tid, som har sat begrænsninger for fysiske møder med kunder, og det har betyder at flere virksomheder i og omkring Randers har øget deres fokus på online-delen. Det er blevet et must for at overleve, men samtidig kan det også give nogle unikke og konkurrencemæssige fordele. 

En af de mest effektive kanaler er e-mail marketing som nyhedsbreve, som uden tvivl er kommet for at blive. Her kan du nemlig effektivt transformere dine leads til kunder, hvis du skriver en række tryllebindende nyhedsbreve. Læs med her og bliv klogere på effekten af nyhedsbreve, og hvordan du kan få hjælp til det. 

Et nyhedsbrev kan bane vejen til succes

Måske er du en af dem, der synes, at et nyhedsbrev er noget gammeldags noget. Men det er det langt fra. Vi kan interagere med vores kunder på mange forskellige måder, hvor sociale medier især er blevet populært, men et nyhedsbrev kan altså også noget helt særligt. Noget, som de sociale medier ikke kan på samme måde – hvis det vel at mærke bliver skrevet rigtigt. Hvis det bliver skrevet på en knivskarp måde, så kan det i dén grad bane vejen til succes med leads, der bliver til kunder. 

Hvorfor er nyhedsbreve så effektive?

Der er flere grunde til, at nyhedsbreve er effektive. For det første er det en god mulighed for at gå i dybden med en ting eller et emne. Der er plads til, at du kan give en masse værdi til læseren og virkelig uddybe emnet. Det er sjældent muligt ved ret mange andre medier. 

En anden årsag er, at dem, der modtager dit nyhedsbrev, allerede har vist en interesse for din virksomhed eller det, du laver. De har derfor allerede tilmeldt sig nyhedsbrevet af en grund, så de har højst sandsynligt en interesse fra starten af. På den måde er det også nemmere at holde fast i dem og eventuelt få dem til at blive kunder. Du skyder derfor ikke med spredehagl på samme måde, som du kan gøre ved andre medier. 

Få hjælp til dine nyhedsbreve

Hvis du ikke har prøvet at skrive nyhedsbreve før, så kan det godt være svært at komme i gang. Der er mange ting, der skal overvejes. Hvem er min målgruppe? Hvordan skal det sættes op? Hvad skal indholdet være?

Hvis du gerne vil være sikker på, at dine nyhedsbreve bliver knivskarpe, så skal du tage et nærmere kig på TEXTA, som er en virksomhed i Aarhus, der er gået online. De er specialister i content marketing, og de kan derfor også hjælpe dig med at få værdiskabende indhold. 

Ved at få hjælp af specialister kan du få en professionel opsætning og rådgivning til udarbejdelse af det gode indhold, så du kan få transformeret dine leads til kunder og vækste din forretning. Det kræver nemlig hårdt arbejde at skabe de helt gode nyhedsbreve, men så snart du ser resultaterne af det, så er det uden tvivl det hele værd. 

Kommentarer