Brillevinder navngiver ny selektion
38-årige Mette Melholt fra Stevnstrup kan, efter at hun deltog i en konkurrence på Facebook, kalde sig medskaber af en ny og anderledes brilleselektion fra optikerkæden Smarteyes.
Brilleselektionen hedder Your Selection og består af ni favoritstel, der både er udvalgt og navngivet af kunder og følgere på Facebook.
– Jeg blev rigtig glad, da jeg fik at vide, at jeg havde vundet. Jeg så konkurrencen, fordi jeg kendte en, der deltog, så det var faktisk lidt af et tilfælde, lyder det fra Mette Meltholt, der udvalgte og
navngav brillen ’Jeg er for kendt til det her sted’.
– Jeg er for kendt til det her sted-brillen er sådan en brille, du kun har på, hvis du virkelig mener det. Man gemmer sig ikke med dem på – man vil gerne ses. Og det passer lige til mig, lyder det muntert
fra Mette Meltholt, der foruden titlen som medskaber af Your Selection også vinder en brille.
– Det er en super god ide med en selektion, der bliver lavet af dem, der bruger brillerne. På en måde
føler man, at man har noget medbestemmelse. Samtidigt er det super sjovt at give brillerne forskellige navne, der fortæller noget om brillen. Det differentierer sig fra et tal, man ikke husker, lyder det afsluttende fra Mette Meltholt.
Your Selection kan findes i Smarteyes-butikker landet over mandag den 12. marts.
Kommentarer